2022 рік планують розпочати в очному режимі. Так, міністр освіти денис Шмигаль запевнив, якщо школа знаходиться в тилу для того щоб розпочати навчання потрібно мати надійне укриття з усім необхідним.
За його словами, формат навчання залежить від безпекової ситуації. На прифронтових та окупованих територіях навчання продовжиться в онлайн-форматі.
СКІЛЬКИ БУДЕ
КАНІКУЛ ДЛЯ УЧНІВ
Більшість шкіл України вчаться за класичною
семестровою системою, що включає в себе 4 чверті, об’єднані в 2 семестри.
Тож, така система навчання передбачає 4 канікулярних періоди:
·
осінні канікули – з
24 по 30 жовтня 2022 року;
·
зимові канікули – з
26 грудня 2021 до 16 січня 2023 року;
·
весняні канікули –
27 березня по 2 квітня 2022 року;
·
літні канікули – з 3 червня по 31 серпня 2023 року.
Що може вплинути на
зміну цих дат? На тривалість і
дати канікул може вплинути безпекова ситуація.
.
ЯКОЮ МАЄ БУТИ
СТРУКТУРА НАВЧАЛЬНОГО РОКУ
·
Розпочинається у
День знань – 1 вересня (якщо у цей день вихідний, то навчальний рік
розпочинається у перший за ним робочий день).
·
Закінчується 2 липня наступного року.
· Тривалість канікул протягом навчального року мінімум 30 календарних днів.
Школа встановлює в межах часу, передбаченого
освітньою програмою, структуру навчального року за:
·
чвертями,
·
півріччями,
·
семестрами.
Педагогічна рада має визначити
структуру й тривалість навчального року, тижня, дня, занять і відпочинку між
ними.
ТРИВАЛІСТЬ НАВЧАЛЬНОГО РОКУ МАЄ СКЛАДАТИ НЕ МЕНШЕ:
·
720 навчальних
годин – у початковій школі (1 – 4 класи),
·
890 навчальних
годин – у гімназії (5 – 9 класи),
·
1110 навчальних
годин – у ліцеї (10 – 12 класи).
Освітня програма – це єдиний комплекс освітніх компонентів, спланованих і організованих закладом загальної середньої освіти для досягнення учнями результатів навчання. Основою для розроблення освітньої програми є Державний стандарт загальної середньої освіти відповідного рівня.
Освітня програма має містити:
- загальний обсяг навчального навантаження та очікувані результати навчання здобувачів освіти;
- вимоги до осіб, які можуть розпочати навчання за програмою;
- перелік, зміст, тривалість і взаємозв’язок освітніх галузей та/або предметів, дисциплін тощо, логічну послідовність їх вивчення;
- форми організації освітнього процесу;
- опис та інструменти системи внутрішнього забезпечення якості освіти;
- інші освітні компоненти (за рішенням закладу загальної середньої освіти).
Освітня програма схвалюється педагогічною радою закладу освіти та затверджується його керівником.
Міністерство освіти і науки України затверджує типові освітні програми, які спрямовані на реалізацію мети та завдань освітньої галузі. Заклади загальної середньої освіти можуть використовувати типові або інші освітні програми. Освітні програми, що розробляються на основі типових освітніх програм, не потребують окремого затвердження центральним органом забезпечення якості освіти.
На основі освітньої програми заклад освіти складає та затверджує навчальний план, який конкретизує організацію освітнього процесу.
Навчальні програми предметів та курсів створюють вчителі (самостійно або об'єднавшись) на основі Стандарту, або за зразком типової (модельної) навчальної програми.
НОРМАТИВНО-ПРАВОВІ ДОКУМЕНТИ ЩОДО ОРГАНІЗОВАНОГО ПОЧАТКУ НОВОГО 2022/2023 НАВЧАЛЬНОГО РОКУ
Методичні рекомендації щодо організації освітнього процесу в школах у 2022/2023 навчальному році
Основи безпеки життєдіяльності в умовах бойових дій: методичні рекомендації для позашкілля
ЗБІРНИК КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИХ ПЛАНУВАНЬ З МАТЕМАТИКИ |
Немає коментарів:
Дописати коментар